Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 30 december 2019

Noor Designteam dag.

Hallo bloglezers.

Wat bof ik toch dat ik deel mag uitmaken van het ontzettend gezellige designteam van Noor! & Zo.
Afgelopen zaterdag hadden we een designteamdag.

In de ochtend hebben we van Nicole Dieltjes een workshop gehad met allerlei soorten Cadence verf.
Wat is dit een fantastische verf, waarmee zo veel mogelijk is.
Heerlijk dat geklieder, laag over laag, zonder te weten wat het worden gaat.



De structuur en het reliëf van deze verf is magnifiek.
Zo jammer dat jullie het met een foto moeten doen.

Gisteren heb ik thuis deze pagina verder afgemaakt.


's Middags gaf Annette uit het designteam ons een workshop een lay out maken.
Zij maakt altijd zulke mooie inspirerende lay outs.
Met de Neocolor 2 hebben we stempels gekleurd en hiermee afdrukken gemaakt.


Ook deze pagina heb ik gisteren thuis afgemaakt.


Wat was dit weer een dag met een gouden randje.
Heerlijk genieten van het creatief zijn met een groep super gezellige dames.
En de dag werd nog beter toen we van Jolanda Bergmans (Noor! & Zo) allemaal een
fantastisch cadeau kregen, een Big shot Foldaway!
Dat wordt weer heerlijk stansen draaien.

Wat ben ik een bevoorrecht persoon dat ik deel uit mag maken van dit ontzettend
gezellige en inspirerende designteam.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: