Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 8 december 2019

Wat een heerlijke hobby.

Hallo creatievelingen.

Wat boffen wij toch dat we zo'n heerlijke hobby hebben
en ons hierdoor niet hoeven te vervelen....
Een tijdje geleden maakte ik deze tags:



En zoals jullie kunnen zien, heb ik me niet verveeld.

Zoals ik al vaker heb laten zien, gooi ik zelden restanten papier weg.
Ook deze keer is de basis van deze labels weer een afvalstukje papier geweest.



Met stempels, distress inkt en de Dutch Doobadoo Mask nr. 470.715.144 heb ik dit papier bewerkt.





Vervolgens heb ik voor de blauwe label wat plaatjes uitgeknipt, opgeplakt en
hier langs de randen met een zwart aquarelpotlood wat schaduw getekend.
De waterplantjes zijn stansen die ik uit een restant alcohol papier gestanst heb.


Op deze label heb ik op de achtergrond nog wat gestempeld.
De bloem is een stempel die ik ingekleurd heb (met Inktense potloden) en hierna uitgeknipt heb.
Door er wat extra bloemblaadjes bij te tekenen en in te kleuren
krijg je meer diepte in de bloem.
Het hart van de bloem is een 2e maal gekleurd en er later weer opgeplakt.

En nu maar weer een volgend project gaan maken.
Want vervelen vind ik zo zonde van mijn tijd.....

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: