Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 20 mei 2021

Hallo bloglezers.

Als je een mooie achtergrond hebt gemaakt, dan heb je niet veel nodig om de pagina verder af te maken. Dit is de achtergrond die ik dan bedoel:


Met een gelli plate, alcohol inkt en diverse masks van Dutch Doobadoo heb ik deze achtergrond gemaakt.



En dit is wat ik met deze achtergrond gedaan heb:


Om deze pagina af te maken heb ik diverse stansen en stempels gebruikt. Ook mijn voorraad papieren embellishments kwam weer zeer goed van pas.


De luchtbellen die je bij het zeepaardje ziet komen uit deze Paper Art.

Dit was mijn blogbericht voor vandaag. leuk dat jullie weer hier kwamen kijken.
Fijne dag verder, groeten Hanny.