Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 12 juni 2021

Een kaart om iemand te bedanken.

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb om iemand te bedanken omdat ik zijn hulp enorm waardeer. Het feit dat iemand zo veel vrije tijd geeft om anderen te helpen is bijzonder.


Voor deze kaart heb ik de Card Art Slimline Flipover (470.713.874) van Dutch Doobadoo gebruikt.
De basis van deze kaart heb ik gemaakt met craft cardstock. De randen van het cardstock heb ik met distress inkt geïnkt. Vervolgens heb ik de kaart met het dessinpapier beplakt. Ook van dit papier heb ik de randen geïnkt. Hierna heb ik de verschillende accenten op de kaart verwerkt. Hierbij is de Dutch Doobadoo lijm fijn om te gebruiken omdat deze lijmpen een fijne dunne punt heeft.



Omdat ik de kaart met een touwtje wilde sluiten, heb ik in de "wolkjes flap" een opening gemaakt waar het touwtje doorheen gehaald kan worden.
De tickets die ik een tijdje geleden al gemaakt heb, kwamen nu goed van pas gezien de tekst die er op staat, de kleur van de tickets en vanwege het houten mannetje dat ik op de tickets geplakt had.


Wie mijn blogberichten al vaker gelezen heeft, weet inmiddels dat ik van die heerlijke bakjes heb met allerlei restjes, stansjes enz. Ook bij deze kaart kwamen die bakjes weer goed van pas.
De letters 'bedankt' zijn gestanst uit houtfineer.

De kaart heb ik inmiddels gegeven, dus kan ik hem nu hier laten zien.

Leuk dat jullie weer hier kwamen kijken.
Tot een volgende keer. Fijne dag, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: