Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 30 oktober 2021

Mixed Media play date bij de Scrapheap.

Hallo bloglezers.

Vorige week zaterdag heb ik samen met een vriendin een mixed media workshop gevolgd bij de Scrapheap. Wat is het ontzettend fijn dat dit weer kan. Nu maar hopen dat a.s. dinsdag de maatregelen rondom Corona niet weer verscherpt worden......

De workshop bij de Scrapheap werd een mixed media play date genoemd. Wat een heerlijke lichte ruimte hebben ze daar voor het geven van workshops. Ook is het fijn dat er een grote hoeveelheid mixed media materialen staat die je kunt gebruiken.
Het thema van deze workshop was Halloween. Nu heb ik niets met dit thema. Maar gelukkig had ik nog wel foto's van 4 jaar geleden in een album zitten die nog steeds gescrapt moesten worden. En laat de combi van deze foto's en de materialen die we bij deze workshop kregen nu een perfecte match zijn.


Dit zijn de A4 pagina's die ik gemaakt heb.


Dit is ook een A4 pagina, maar omdat in het album deze pagina aan moest sluiten op een 30x30 cm pagina (want die pagina had ik al wel af), heb ik deze pagina verwerkt op een groter formaat.

Toch grappig, dat deze foto's er al 4 jaar lang liggen om verwerkt te worden in een vakantie album waarvan 3/4 van het album al af is en dan nu zo ontzettend goed van pas komen.

Bedankt weer voor je bezoek hier.
Tot een volgende keer.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: