Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 7 oktober 2021

Pronty.

Hallo bloglezers.

Afgelopen zaterdagmiddag heb ik op verzoek van Pronty een workshop gegeven aan hun designteam.
Wat was het genieten om weer eens een workshop te mogen geven na zoveel tijd. Op dat moment merkte ik echt dat ik dit geven van workshops enorm gemist heb.
De dames zijn die middag met o.a. inkt, gesso, structuurpasta en met het chipboard van de nieuwe collectie van Pronty aan de gang gegaan. Zo leuk om te zien hoe divers de resultaten altijd weer worden.

 


Dit is de ondergrond van een van de voorbeelden die ik bij me had die middag:
Deze achtergrond is met inkt gekleurd. Hier overheen zijn diverse stempels gezet. Het gave stencil dat je ziet op deze achtergrond is ook afkomstig uit de nieuwste Pronty collectie.


Diverse onderdelen voor deze creatie zijn ook gekleurd met die zelfde inkt. Hier en daar is eerst een ondergrond van gesso aangebracht. Op het chipboard is in de nog natte inkt embossingpoeder gestrooid dat verhit wordt.  Dit zorgt voor een wat 'roest effect'.


En dit is het complete voorbeeld wat ik gemaakt heb.

Voor de oplettende bloglezers, wellicht is het jullie opgevallen dat er een logo over de foto's heen staat.
Dat logo mag ik vanaf nu plaatsen op creaties waarbij ik Pronty materialen gebruikt heb.
Het is namelijk die zaterdagmiddag niet bij die ene workshop gebleven......
Vanaf nu mag ik deel uit gaan maken van het Pronty Team. Een gezellige groep dames die met hun creativiteit laten zien wat je kunt maken met de materialen die Pronty uitbrengt.
Naast lid te zijn van het designteam van Pronty, blijf ik ook designteamlid voor Dutch Doobadoo. Het is namelijk veel te leuk om met de materialen van beiden bezig te zijn. Zowel de producten van Dutch Doobadoo als van Pronty worden door de Yart Company uitgebracht.

Dit was het nieuws dat ik met jullie wilde delen vandaag. Bedankt dat jullie weer hier kwamen kijken.
Tot een volgende keer.
Groeten Hanny.

1 opmerking:

tine zei

een coole uitwerking van deze stoere materialen! meestal ben ik wat lichtere kleuren van je gewoon, maar deze geeft ook een mooi effect
groetjes
Tine