Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 10 maart 2024

Alcoholinkt en de gelli plate.

 Goedemiddag.

Zaterdag 13 april ben ik op de Art Specially te vinden.
Hier mag ik bij de Hobbystudio een demo geven met de gelli plate, alcoholinkt en materialen van Pronty en Dutch Doobadoo.
En bij het geven van een demo hoort ook het maken van voorbeelden.
Met het maken van die voorbeelden ben ik nu bezig. En ik haal me net toch een gave papiertjes van de gelli plate.....


De afdrukken die ik met het stencil Mask Flowers uit de Pronty Butterfly collectie maakte, zijn niet perfect, maar juist daarom vind ik deze afdrukken zo ontzettend mooi dat ik dit nu al met jullie delen wil.



En toen scheurde ik dit heel mooie papiertje zo maar in stukken omdat ik er een idee mee had.....


Bij dit achtergrondje heb ik de alcoholinkt van Ranger en van Couture Creations gebruikt.
Couture Creations heeft alcoholinkt met een heel mooi glimmertje daarin. Het effect hiervan is moeilijk om op een foto vast te leggen, maar als je dit in werkelijkheid ziet, dan is het zo ontzettend gaaf.


Dit is de kaart die ik gemaakt heb.
Naast grijs cardstock heb ik een stukje van het design papier uit de Pronty Pay it Forward collectie gebruikt.



Het tekstwolkje komt ook uit deze collectie.
Met Distress inkt heb ik dit een kleur gegeven.

Deze kaart neem ik mee naar mijn demo op de Art Specially.
Velen van jullie ken ik alleen online.
Wie weet zie ik je op de Art Specially een keer in real life.

Fijne dag verder, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: