Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 7 maart 2024

Nogmaals een aantal coins.

Goedemorgen.

Vorige week liet ik ook al een keer ATC coins zien. Ook nu heb ik weer een aantal coins gemaakt omdat het zo leuk is om hiermee bezig te zijn.


Dit zijn de ATC coins die ik deze keer gemaakt heb.


Na afloop van het geven van een workshop had ik dit achtergrondvel over.
Met stencils, embossingpoeder, verfspetters en een stempel heb ik op deze pagina nog wat accenten aangebracht.
Deze pagina heb ik gebruikt als basis voor de coins.

De oranje accenten heb ik gemaakt met dit stencil:


Van deze set heb ik het rechter stencil gebruikt. Hierop heb ik wat oranje stempelinkt gesmeerd en hiermee een afdruk gemaakt. In de nog natte inkt heb ik embossingpoeder gestrooid
en dit poeder verhit.



Het roze embossingpoeder heb ik gebruikt in combinatie met deze mask (art.nr. 470.715.129).


Op alle coins komen materialen van Dutch Doobadoo terug.


Het zwarte stuc tape heb ik gebruikt.


De cijfers op de coins zijn afkomstig uit deze grijsboard set filmstrips.

De tekststrookjes zijn van Pronty, uit de Pay it Forward collectie.


Ook heb ik weer tule en mijn naaimachine erbij gepakt.
Dat tule geeft toch iedere keer weer zo'n leuk effect.
De oranje labels komen uit mijn stash.

Zoals jullie zien ben ik weer even heerlijk creatief bezig geweest.

Leuk dat jullie weer hier kwamen kijken. Tot een volgende keer.


1 opmerking:

martina's kaartjes zei

dat heb je leuk verwerkt ! geslaagd kaartje
grtjs,martina