Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 28 maart 2024

Een voorstelbericht voor Hobbystudio.

Hallo bloglezers.

Voor de Hobbystudio schreef ik het volgende voorstelbericht:

Zaterdag 13 april ben ik (Hanny Röttjers) op het ARTSpecially Event bij de Hobbystudio te vinden. Hier geef ik een demo waarbij ik laat zien hoe gaaf het is om alcoholinkt op de gelli plate te gebruiken.
Voor wie mij nog niet kent, hier wat meer informatie over mij.
De 60 jaar tik ik nog net niet aan. Hoe ik nu al aan deze leeftijd kom weet ik eigenlijk niet want in mijn hoofd voel ik mij veel jonger.....
Een aantal dagen per week geniet ik als leerkracht in het basisonderwijs volop van de spontaniteit van kinderen en ik vind het uniek dat ik deel uit mag maken van hun ontwikkeling. Samen met Bas, mijn partner, probeer ik zo veel mogelijk te genieten van alles dat op ons pad komt. Na jarenlang met hout gewerkt te hebben ontdekte ik dat het werken met papier ook geweldig is om te doen. Het bezig zijn met scrappen is in de loop der jaren veel meer veranderd in het werken met mixed media materialen. Het is leuk om met deze materialen te experimenteren. Graag gebruik ik allerlei technieken door elkaar heen. Dat ik een vreselijke hekel heb aan vieze vingers houdt mij hierbij niet tegen. Gewoon beginnen met een art journal pagina zonder direct een idee te hebben wat het worden gaat, maar gedurende het proces komen tot iets. Hoe heerlijk verrassend is dat?
Het is fantastisch om mensen te mogen inspireren en enthousiast te kunnen maken voor deze geweldige hobby. Daarom kun je op mijn blog (www.scrap-joy.blogspot.com) van veel van mijn creaties een beschrijving vinden hoe ik het gemaakt heb. Ook geef ik soms workshops, make en takes en demo's. Het is super dat ik deel mag uitmaken van de designteams van Dutch Doobadoo en Pronty en mag werken met deze fantastische producten. Tijdens de demo bij de Hobbystudio heb ik ook diverse voorbeelden bij me waarbij ik materialen van deze merken gebruikt heb. Ook de Hobbystudio heeft deze merken in het assortiment. Het is ontzettend leuk om jullie zaterdag op de beurs bij de Hobbystudio te ontmoeten. Kom vooral even kijken hoe fascinerend het is om iedere keer weer dat papiertje van je gelli plate te halen.... Zondag kun je me ook weer tegenkomen op de beurs, maar dan als bezoeker. Want ook ik wil als bezoeker genieten van deze fantastische beurs.
Wie weet. tot dan.

Groeten Hanny.


Geen opmerkingen: