Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 29 maart 2024

Nog wat creaties.

 Goedemorgen.

Mijn computer maakt heel veel lawaai, dus die heb ik al een tijdje niet aan gehad.
Met mijn telefoon heb ik wel een aantal berichten met creaties geplaatst op facebook en instagram. Maar om een blogbericht te maken op mijn telefoon, daar had ik niet zo'n zin in.

Nu zit ik achter een andere computer en zal de berichten die ik al eerder plaatste op facebook en instagram, ook nog hier op mijn blog plaatsen. Dan houd ik de verzameling compleet.


De materialen van Pronty en Dutch Doobadoo zijn prima te combineren.
Het stencil is van Dutch Doobadoo en komt uit de Dream Plan Do collectie genaamd
ocean is calling.
De Libelle stempel en het kaartje zijn van Pronty.
Verder heb ik alcoholinkt en de gelli plate bij deze kaart gebruikt.


Dit zelfde stencil en de alcoholinkt heb ik ook bij deze kaart gebruikt.
De afbeeldingen zijn uit de kit van Knippen en Plakken met Jaap, Welcome Spring.


De mixed media achtergrond was een reststrookje dat ik nog had liggen. Het stencil dat ik hiervoor gebruikt heb is uit de Dream Plan Do collectie van Dutch Doobadoo, genaamd Wild Flowers (470.784.294).
Het geel gestipte papier en de label komen uit de Dutch Doobadoo Crafty Kit Vrolijk Voojaar (473.005.060).


Pronty heeft erg leuke stempels uitgebracht. Hier op de foto zie je de nieuwe ticketstempels en op de achtergrond van de coins zie je de vlinderstempel die bij Pronty uitgebracht zijn. Het papier van de coins en de vlinders op de coins zijn ook van Pronty, de Butterfly collectie.


En dan ben ik momenteel ook veel voorbeelden aan het maken voor de Art Specially.
Hierbij heb ik alcoholinkt op de gelli plate gebruikt. Dat zie je op deze kaart.
Het blauwe papier op de achtergrond is papier uit de Pay It Forwaord collectie van Pronty.

Hopelijk doet mijn computer snel weer wat hij moet doen zodat het plaatsen hier op mijn blog wat gemakkelijker gaat.

Fijne Paasdagen, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: