Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 8 augustus 2024

Een beterschapskaart.

 Goedemorgen.


Het stencil dat ik bij deze kaart gebruikt heb is een stencil van Dutch Doobadoo.
Het is een van de drie stencils uit de Dream Plan Do collectie Wild Flowers.



Om deze kaart te maken heb ik met de Gloss spray de mask ingesprayed met deze spray.
Hierna heb ik de mask op aquarelpapier gelegd. Het motief van de mask heb ik zo op het papier gekregen.
Hierna heb ik de mask weer terug gelegd en met bruin gekleurde Distress inkt de openingen van de mask bewerkt. Ik heb voor deze kleur gekozen omdat ik de kleuren van de gloss spray erg intens vond. Op deze manier heb ik dit iets afgezwakt.

Omdat ik nog maar heel weinig beterschapskaarten op voorraad had, heb ik met deze achtergrond een beterschapskaart gemaakt.
Natuurlijk heb ik hiervoor weer mijn voorraadbakje embellishments bekeken om te zien wat ik hiervan gebruiken kon.

De pleister is paper art van Dutch Doobadoo. De andere elementen op de kaart vond ik in mijn voorraad stash.



En nu maar hopen dat ik deze kaart lang op voorraad kan houden.

Fijne dag allemaal.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: