Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 2 september 2019

Eindelijk krijgt dit papier een plaats in mijn Art Journal.

Hallo creatievelingen.

In het verleden volgde ik diverse workshops waarbij achtergronden gemaakt werden.
Bij vrijwel iedereen werd deze achtergrond gemaakt in een Art Journal.
Maar omdat in die tijd al mijn gemaakte achtergronden een doel moesten hebben, achtergrond voor een kaart, achtergrond voor PL kaartjes, achtergrond voor een scrappagina enz., maakte ik mijn achtergronden dus niet in een Art Journal, maar iedere keer op een los vel papier om dit papier later nog ergens voor te gebruiken.
Veel van die gemaakte achtergronden zijn inmiddels gebruikt bij kaarten, bij PL kaartjes enz.
Maar ook een aantal achtergronden zaten nog steeds in mijn map om "ooit" te gebruiken.
En wat heb ik nu gisteren gedaan......
Juist ja, deze achtergrondjes versneden tot het formaat van mijn Art Journal.
Ja, jullie horen het goed.
Ik werk in een Art Journal.
Sterker nog, ik heb er al meerdere van verschillende formaten.

Dit zijn een aantal al eerder gemaakte achtergronden die beland zijn in mijn Art Journal.




Deze achtergronden heb ik al een tijd geleden thuis gemaakt, o.a. met gebruikt van de gelli plate.



Deze achtergronden heb ik gemaakt tijdens een workshop van Kate Crane.



Dit zijn achtergronden die ik gemaakt heb tijdens een Mixed Media Café van Karin v.d. Broek.

Hoe verrassend kan het soms lopen?

Ik heb nog meer van dit soort achtergrondjes liggen.
Daar wil ik binnenkort ook mee aan de gang gaan.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: