Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 7 april 2021

Online event met mixed media technieken.

Hallo allemaal. 

Op zondag 25 april organiseert Noor & Zo een Online event met de nieuwe Dutch Doobadoo Mixed Media collectie. Je koopt een ticket en dan krijg je toegang tot een gesloten Facebook groep.

Op de zondag krijg je 4 Facebook LIVES waarin met onderstaande collecties meerdere mixed media
technieken aan bod komen.
De LIVES worden gegeven door Corry Dank, Daisy Martens, Jolanda Bergmans en door mij. Het geven van live workshops mis ik enorm. Daarom doe ik mee aan dit leuke initiatief. Ik ben al bezig met het maken van voorbeelden, vind het nog wel spannend, maar uitdagingen zijn er om aan te gaan toch? Alles voor deze dag wordt geregeld door Noor en Zo. Vooraf stuurt Noor en Zo je de gehele nieuwe mixed media collectie zoals hieronder afgebeeld. Winkelwaarde van dit pakket is 40,65 en je betaalt voor je ticket slechts 29,99. Hiervoor krijg je dus niet alleen deze gave nieuwe mixed media collectie, maar er ook nog eens 4 lives bij. Opgeven kan via deze link.


Wie weet ontmoeten we elkaar online de 25e april.

Groeten Hanny.



Geen opmerkingen: