Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 16 mei 2024

Coins met de Haai Five collectie van Dutch Doobadoo.

Goedemorgen.


Dutch Doobadoo heeft weer een nieuwe collectie uitgebracht.


Deze collectie, genaamd Haai Five, is nu in diverse hobbywinkels te koop.

Het papier uit deze collectie heb ik gebruikt bij het maken van deze coins.


Eerst heb ik op het aquarelpapier uit de losse hand stempelafdrukken met witte stempelinkt gezet met de coins stempel van Dutch Doobadoo. Hierbij heb ik geen acrylblok gebruikt omdat ik slechts delen van de stempel op mijn papier wilde hebben. Hier overheen heb ik transparant embossingpoeder gestrooid en dit poeder verhit. Mooier zou zijn om hiervoor wit embossingpoeder voor te gebruiken, maar die was op.


Daarna heb ik het aquarelpapier nat gemaakt en met een penseel het papier blauw gekleurd met spray inkt. Uit dit papier heb ik de coins geponst en de strookjes papier voor de golven gescheurd.
Daarna heb ik uit de Craftykit wat afbeeldingen van verschillende haaien geknipt en op de coins gebruikt.
Zo heb ik weer eens een ander soort coins gemaakt.

Groeten Hanny.

1 opmerking:

Henriët zei

Erg leuk deze coins. Ik word vrolijk van die leuke haaien.
Groetjes van Henriët