Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 13 oktober 2019

ATC Swap Noor Design.

Hallo allemaal.



Het thema van de Noor! Design ATC swap van oktober is huisdieren.


Als voorbeeld heb ik ook een aantal ATC'tjes gemaakt.



Met Brusho heb ik aquarelpapier gekleurd.


Daarna heb ik m.b.v. een mask stencil structuurpasta op de kaartjes aangebracht.


Vervolgens heb ik nog iets extra kleur aangebracht met roze distress inkt.
Deze inkt heb ik met een nat penseel verspreid.
Hierna heb ik de randen van de kaartjes met bruine distress inkt een accent gegeven.


Het kleine frame is gemaakt met een stans.


Met draadjes heb ik dit vastgezet op de ATC'tjes.


De tekststrookjes zijn gestempeld.

Dit zijn mijn ATC's huisdieren.
Jullie zien dat je dus ook zonder specifieke stempels of materialen
van huisdieren iets voor deze Swap verzinnen kunt.

Een creatieve groet, Hanny.

Geen opmerkingen: