Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 6 oktober 2019

Kerst komt steeds dichterbij.

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik gemaakt heb met het gave
Dear Santa papier en de daarbij passende labelvellen.



Dit papier is zo leuk om iets mee te maken.
Zonder nadenken, gaat het maken van embellishment clusters helemaal vanzelf.
Hierbij heb ik het papier, de labelvellen, wat stansjes en een restje ribbelkarton gebruikt. 


Deze embellishment clusters heb ik in eerste instantie gemaakt omdat ik zin had om dit te doen.
Ik heb er craft papier aan toegevoegd omdat ik dit zo mooi vindt bij de rest van dit papier.
Waarvoor ik deze clusters wilde gaan gebruiken, wist ik op dat moment nog niet.
Nu heb ik besloten om dit jaar maar weer eens een December Daily te maken.
Hierbij ga ik dit papier en deze embellishment clusters gebruiken.


Het effect van ribbelkarton blijft leuk.
Het tekststrookje dat je bij het embellishment cluster rechtsboven ziet
heb ik omgevouwen tot een banner.
Het rendier heb ik gestanst.




De filmstrip stansen passen zijn ook leuk om hierbij te gebruiken.


Het notitieblaadje op de label rechts is een stans.




De stans van de kleine kerstboompjes past goed bij deze embellishment clusters.


Het takje geeft ook een leuk accent.



En ook deze keer heb ik de labels van mijn meest gebruikte Noor! Design stempel gebruikt.


Binnenkort ga ik maar eens de voorbereidingen treffen om een December Daily te maken.
Ik heb er al zin in om weer met dit papier aan de gang te gaan.

Leuk dat je weer hier kwam kijken, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: