Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 14 oktober 2019

Dutch paper Art.

Hallo creatievelingen.

Hebben jullie het Paper Art al ontdekt van Dutch Doobadoo?
Paper Art van Dutch Doobadoo zijn A5 laservellen 
met mooie sierlijke afbeeldingen.
Deze afbeeldingen zijn heel fijn gelaserd.
Op een A5 vel zitten meerdere afbeeldingen.
Deze afbeeldingen zitten met verbindingsstukjes aan elkaar vast.
Voordat je ze gebruikt, zul je de verbindingsstukjes er even tussenuit moeten knippen.
Ze zijn verkrijgbaar in diverse thema's.
In totaal zijn er ongeveer 30 verschillende vellen verkrijgbaar.
Via deze link kun je bekijken welke Paper Art vellen er allemaal zijn.




Je kunt de Paper Art gebruiken zoals het aangeleverd wordt.
Je kunt de Paper Art ook nog bewerken met distress inkt, verf, stiften, embossingpoeder enz.
Paper Art geeft een leuke finishing touch aan hetgeen je maakt vind ik.


Op deze pagina's in mijn Art Journal heb ik de Paper Art verder niet bewerkt.
Ik heb de Paper Art met de vogelkooitjes gebruikt en de Paper Art Bubbles.


De kleurtjes op deze pagina's zijn gemaakt met Gelatos.
Met de lijmpen heb ik de Paper Art opgeplakt.
Hierbij dep ik de Paper Art na het opplakken altijd even met een oud lapje stof
om de overtollige lijm direct weg te nemen.


Hier nog wat detailfoto's:




Dit was mijn bijdrage voor het blog vandaag.
Fijne dag verder, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: