Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 10 oktober 2019

Scrap Challenge 21, Noor design.

Hallo allemaal.

Ook deze maand is er bij Noor! Design weer een Scrap Challenge:


Deze schets heb ik op een memorydex kaartje gebruikt.


Omdat 2 foto's onder elkaar op 1 kaartje wel erg klein zou worden,
heb ik in plaats daarvan 1 rechtopstaande foto gebruikt.

Op de achtergrond heb ik geen papier gebruikt, maar stempels.
Hierbij heb ik wel de schets aangehouden.


O


De kleuren op dit kaartje zijn gemaakt met pigmentpoeders.
Het magical poeder bevat een glans, maar dat is op de foto slecht te zien.

De hexagons heb ik gemaakt met deze stans.



Dit memorydex kaartje heb ik verwerkt op een pagina in mijn vakantie-album.

Op het Noor! Design blog kun je meer info vinden over deze Challenge.

Veel plezier met het maken van deze Challenge.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: