Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 5 mei 2020

Wie bevrijdt mij van deze PL kaartjes?

Hallo allemaal.

Het is jammer dat vandaag de 75 jaar bevrijding niet gevierd kan worden zoals
dit gevierd zou moeten worden.
Het is een enorm geluk dat we in Nederland in vrijheid kunnen leven.
Al zag afgelopen weken deze vrijheid er iets anders uit dan we gewend zijn.
En ook komende weken zullen we ons nog niet zo vrij kunnen bewegen als we zouden willen.

Omdat ik het belangrijk vind dat we ons realiseren dat vrijheid een kostbaar goed is,
heb ik vandaag een bijzondere actie op mijn blog.



In het verleden heb ik o.a. bij de Craftorij, de Art Chicks en bij Noor en Zo diverse
workshops en demo's gegeven waarbij Project Life kaartjes gemaakt werden.
Bij iedere workshop had ik weer andere voorbeelden.
Hierdoor heb ik inmiddels een grote hoeveelheid Project Life kaartjes.
Deze kaartjes ga ik weggeven aan 2 personen die er blij van worden
om deze kaartjes te gaan gebruiken (en ze niet zoals bij mij in de doos te laten zitten).
Zelf vind ik het ideaal om altijd een bakje met stash erbij te hebben om deze kaartjes aan te kleden.
Daarom doe ik er ook wat gestanste labels, pijlen e.d., stempelafdrukken en tekststrookjes bij.

Mocht je interesse hebben in 1 van deze sets, geef dan in de reactie hieronder aan
welke set je graag zou willen gaan gebruiken.
Zondag maak ik bekend wie deze enveloppen met inhoud gaan ontvangen.
Ik laat het geluk beslissen wie dit worden gaan.

Groeten Hanny.

29 opmerkingen:

Krista Evertsen zei

Ik vind ze allebei heel erg mooi, maar ik ga dan voor set 1, hier zie ik vlaggetjes en dat is mooi voor bevrijdingsdag of voor het slagen van mijn zoon, daar ga ik nog evergreen over nadenken..

Anita Wiegers zei

Wat lief en wat mooi
Ik ga dan graag voor set 2
Ik ben voor een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking een corona album aan het maken en dit zou zeer van pas komen
Liefs Anita

Marlies Bours zei

Oh Hanny, wat een geweldige actie. Beide sets zijn mooi, maar dan ga ik toch na lang aarzelen voor set 1.

marionnie zei

Wat een superleuke bevrijdingsfeestactie. Ik heb de workshop bij je gevolgd, toen al een geweldige ervaring, en leuk om te doen. Ik kan ze goed gebruiken, en als ik mag kiezen, dan set 2 graag.

Anja van der Velden zei

Wat een sympathiek gebaar, Hanny!
Ik heb jou als voorbeeld voor het maken van PL kaartjes en ik zie in set 1 een aantal die mij toen ‘op jouw spoor’ zetten :)
Echt superleuk!

Ellie zei

Zoals mijn voorgangers is het moeilijk een keuze te maken en heel lief dat je ze weggeef zou het een eer vinden om plkaartjes van jou te ontvangen dan ga ik voor set 2

Bianca Werkhoven zei

Wat een super mooi en lief. Doe graag mee, ga ze gebruiken bij artjournal en planner.

Unknown zei

Ik kan dit jaar niet meelopen met het bevrijdingsdefile wat ik normaal als veteraan wel doe. Ik zou het heel leuk vinden om set 2
te winnen. Is dan ook nog een leuk verjaardagscadeau van mijn verjaardag 10 mei

Wendy zei

Geen idee waarom er ipv van mijn naam unknown staat mijn naam is Wendy zijlstra

Desiree zei

Heel gaaf! Ik heb ooit eens een poging gedaan om ze te maken maar zonder succes πŸ™ˆ
Ik zou niet kunnen kiezen want ze zijn beide gaaf maar dan toch voor set 1 😁

Daphne van der Meulen zei

Wat een lieve actie��
Het maakt mij niet uit welke set ik zou winnen ik vind het allebei even leuk!
Ook vond ik je workshop erg leuk destijds bij de craftorij. Je legde alles zo duidelijk uit. Ik heb nog een bakje ( ja ook een bakje��) met restanten van jou eigen travelsetje wat je had ontworpen. Dan kan k met de kaartjes van jou dit bakje ook bevrijden!

Yess zei

Wat een lieve actie! Ik mis de Craftorij nog steeds.

Ik loot heel graag mee voor setje 1 <3

Thea zei

Goedemiddag
wat een leuke actie en ik vind allebei de sets prachtig.
Wat ik met jou "restanten" ga doen is:
Bij ons op het dorp zijn er 2 verzorgingshuizen met allebei een dementieafdeling. Ik zou zo graag daar wat kaarten/kaartjes neerleggen voor de mensen die niet zo vaak iets krijgen. Mijn moeder heeft op 1 van de 2 afdelingen gezetten en als je daar vaak komt zie je dat sommige mensen bij nooit visite of iets anders krijgen. Er zijn veel mensen zonder familie of kinderen vaak zijn de echtgenoten niet in staat om langs te komen of al overleden.
Zodat zij ook iets krijgen
Heel veel groetjes Thea

marielouise zei

Super leuk ik vind ze alle 2 leuk maar ik kies voor set 2

Petra Zonneveld zei

Ik zou supergraag set 1 krijgen. Zelf ben ik nog zeker niet zover dat ik zulkemooie kaartjes kan maken. Ik wil ze graag in mijn PL album gebruiken en dan stiekum heel veel inspiratie opdoen.
Misschien dat ik ze dan ooit ook zelf xo mooi kan maken.

Jolanda besten zei

Wat lief ! Ik zou ze gaan gebruiken om aartjes van te maken om uit te delen in het bejaardentehuis waar mijn ieder vroeger woonde. En als ik een hele leuke zie dan zou t zo kunnen zijn dat ie in mijn journal gaat wonende hahaha
Bedankt! Ik zou gaan voor set no.1. Maar set 2 vindt ik ook super.
Groetjes Jolanda besten Amsterdam

Anne zei

Hoihoi Hanny,

Bij jou heb ik een van mijn eerste workshops gedaan en dat was het begin van een heerlijke hobby! Ik wil jou zeker helpen om je te verlossen
Van je kaartjes! De keuzes is reuze maar ik ga voor 2!

Groetjes Anne

Anoniem zei

Hoi Hanny, ik ben altijd zo'n fan van jouw werkstukken en het zou echt super leuk zoon om ze in mijn eigen albums te verwerken.
Allebei de setjes zijn even leuk.

Ingrid Tankink

Detje81 zei

Wat een leuke lieve actie. Ik ding graag mee voor set 1, die vrolijke kleuren passen perfect in het album van mijn zoontje

Diny zei

Wat ontzettend lief van je dat je die leuks sets gaat verloten Hanny!
Ik loot heel graag mee en mocht ik een van de gelukkigen zijn laat ik me door je verrassen!
Ik heb 6 kleinkinderen waarvan 4 in Australie en ze vinden het ontzettend leuk om post uit Nederland te ontvangen.
Met behulp van deze set kan ik nog vaker een kaartje naar ze sturen.
Groetjes en bedankt voor deze kans.....succes,
Diny

Jessica Mens zei

Wauw gave weggeefactie! Ik kan niet kiezen uit beide sets en doe dus graag mee! Maakt mij niet uit welke set.

Groetjes,
Jessica

Elsie zei

Wat een leuke actie en wat een gave kaartjes, vind beiden sets mooi maar moet ik een voorkeur uitspreken ga ik voor set 1.
GroetjEls

Maria vd Horst zei

Hoi Hanny, wat ontzettend leuk en lief om je eigen creaties te gaan verloten. Ik doe graag mee, ik vind dat je altijd zulke leuke creaties maakt.Ik kies dan voor de 2de set.
Veel succes en groetjes.πŸ€—

Wendy Smit zei

Oh Hanny

Je zou mij daar super blij mee maken.
We zijn verhuist en het huis is te koud om mijn scrap spullen
Hier neer te zetten, nog geen cv die wordt gereed gemaakt maar heb ik nu niks aan. Maar ik wil zo graag aan familie en vrienden een verbouw album
Laten zien, zo veel makkelijker om te laten zien hoe het was en nu is. We hebben
Een oud klus huis gekocht die we opknappen. Deze kaartjes zouden perfect van paskomen. Papier en mijn
Papier snijder en album kan ik zo bij mijn schoonouders weg halen dat ligt al
Klaar. Bij mijn schoonouders liggen mijn spullen om te voorkomen dat het niet stuk gaat. Alleen papier snijden en jou pl kaartjes toevoegen kan ik hier in huis wel doen. Helemaal nu het mooi weer word. Ik wil zo zo zo graag weer schrappen. Dit zou dan een simpele manier zijn.. Maar ja je moet roeien met de riemen die je hebt.
Maar ik mis het zo vreselijk...
Van jou pl kaartjes word ik altijd zo blij, ben gek op kleur. Vol verwondering kijk ik er altijd naar. Het maakt mij ook niet uit welke set het zou worden. Ik weet wel dat ik dan een gat in de lucht spring haha.. Super lief van jou deze weg geef bevrijding
Liefs Wendy Smit

Carmen Audrey zei

Wat een leuk en lief gebaar. Mijn voorkeur zou uitgaan naar setje 1

Petra zei

Oh wat leuk. Doe graag mee

Marjolijn, Rotterdam, the Netherlands zei

Wat een super leuke actie Hanny. Ik vind beide sets leuk en heb geen voorkeur. Ik krijg altijd erg veel inspiratie van jouw kaartjes en word er ook altijd blij van als ik ze zie, dus zouden zeker een mooi plekje hier gaan krijgen.

Christa zei

Ik wil je wel bevrijden hoor, geen probleem!!!😊
Ik vind beide sets supergaaf en heb dus gren voorkeurπŸ™ˆ
Superlieve actie! xxx
Groetjes Christa van der Plaats

Vigdis zei

Ik wil je ook heel graag bevrijden. Beide sets erg leuk. Heb een lichte voorkeur voor set 2.
Superlief deze actie.
Groetjes, Vigdis