Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 11 september 2020

Bloghop nieuwe Noor! Design collectie.

 Hallo bloglezers.

Vandaag laat het Noor Design team jullie in deze bloghop weer zien wat we met deze nieuwe
collectie gemaakt hebben. Dit om jullie te inspireren.
Jullie hebben al diverse voorbeelden van de andere design teamleden gezien en je bent nu bij
mijn blog gearriveerd.


Zoals jullie zien zijn er weer 2 leuke papierseries bij gekomen.
Ik ben met het Design Paper Ocean Avenue (6011/0663) aan de gang gegaan.
In deze set zitten 8 vellen 200 grams papier van het formaat 30,5 x 30,5 cm.
Deze vellen zijn dubbelzijdig bedrukt. Op 2 vellen zijn aan 1 kant project life kaartjes
en een paar banners afgedrukt.


Met de papierlijn Ocean Avenue heb ik een lay out gemaakt.
Op dit vel papier heb ik eerst transparante gesso gesmeerd.
Hierna heb ik op dit vel distress oxide gesprayed.
Dit heb ik gedaan omdat ik een minder egale achtergrond wilde hebben.


Deze tekststrook zit bij het vel met de project life kaartjes.
Achter deze strook komen heb ik een aantal stansen gebruikt.


De filmstrip (6002/1232).


De stans met de visjes (6002/1457).  Deze visjes heb ik op meer plaatsen op mijn pagina
terug laten komen.


Het visnet van de under the Sea collectie (6002/0992) is een stans die ik erg graag gebruik.
Het is ook leuk om dit visnet over elkaar heen te gebruiken zodat je meerdere laagjes krijgt.


Het zeepaardje en de klaprozen met de zeester heb ik uitgeknipt uit het papier en in deze hoek geplakt.
Je ziet dat ik ook nu weer de stans van het visnet gebruikt heb en ook hier komen wat visjes terug.
In deze hoek van de lay out heb ik een van de project life kaartjes gebruikt.
De stans met de takjes (Under the sea koraal 6002/0654) is al een oudere stans,
maar blijft leuk om te gebruiken




Van dit PL kaartje heb ik alleen het deel met de label gebruikt.
De randen van deze label heb ik later met distress inkt en een blending tool geïnkt. 


Ook deze stans (6002/1148) zie je in deze hoek van de lay out terug.


In het vel papier zit de afbeelding van dit papieren zeilbootje. Hiervan heb ik een deel
uitgesneden zodat ik mijn foto er achter kon schuiven.


Dit was mijn bijdrage aan deze bloghop.

Dit is het einde van deze bloghop.
Leuk dat je weer hier kwam kijken.

Via   deze link  kun je weer terug naar het Noor en Zo blog, het begin van deze bloghop.

Geniet van het creatief bezig zijn.
Groeten Hanny.

8 opmerkingen:

Christa van der Plaats zei

weer helemaal geweldig wat je ervan gemaakt hebt Hanny!@
Super!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi Hanny! Groetjes Betha

JanniedenButter zei

Je kaart ziet er heel gaaf uit ,super mooi!
Er is heel veel op te zien,prachtige combinatie.
Groetjes Jannie

LisannesKaartenhobby zei

Heel mooi! Vakantiegevoel komt weer terug

Hobbygroet Lisanne

Josee Heylen zei

Schitterend gemaakt, wat mooi !

Rosina zei

een geweldig leuke vakantielayout Hanny...met de mooie foto en prachtige nieuwe stansjes en papierset heb je echt een kunstwerkje gemaakt...een sierraad aan de muur...
groetjes en een fijn weekend
Rosina

Aartje zei

Supergave lay out met een prachtige aankleding.
Groeten, Aartje

janneke1961 zei

Heel leuke kaart, heerlijk zomers