Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 7 april 2024

Alcoholinkt en de gelli plate.

Goedemiddag.

Alcohol inkt gebruiken op de gelli plate werkt verslavend.
De resultaten zijn zo mooi iedere keer.
Wat begon met het maken van voorbeelden voor de Art Specially (waar ik zaterdag 13 april bij de Hobbystudio een demo ga geven), ben ik niet meer te stoppen.
Het is zo leuk om iedere keer dat papiertje van je gelli plate te tillen en te bekijken wat er tevoorschijn komt......


De achtergrond die ik op de gelli plate maakte heb ik gebruikt bij deze art journal pagina.

Na het maken van de achtergrond (sorry ik ben vergeten hier een foto van te maken), heb ik er nog Distress inkt en een ander stencil bij gebruikt.
Dan is het weer fijn om een grote voorraad stash te hebben omdat er altijd wel iets te vinden/aan te passen is om de pagina verder af te maken.


Voor deze achtergrond met alcoholinkt heb ik dit blokjes stencil van Pronty gebruikt.


Dit is het stencil geomatric uit de Romantic collectie van Pronty. Voor dit stencil gebruikte ik Distress inkt.

Binnenkort zal ik nog meer voorbeelden met de gelli plate en alcoholinkt laten zien.

Fijne dag verder, groeten Hanny.


Geen opmerkingen: