Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 3 mei 2016

De Craftorij Zomer Challenge 2016 komt er weer aan!

De Craftorij organiseert ook dit jaar weer de superleuke challenge om op een correspondentiekaart een uitdaging te maken.
Het thema van deze uitdaging wordt in de maanden juni en juli dagelijks rond 20:00 uur geplaatst. Je kunt dit thema uitwerken op jouw manier, met jouw materialen.
Voor deze CZC is een facebookpagina gemaakt.
Doordat er zo veel mensen deelnemen aan deze Craftorij Zomer Challenge krijg je een enorm leuk, inspirerend en divers overzicht van wat mensen met de thema's gedaan hebben.
Vorig jaar zijn er ongeveer 5900 uitwerkingen geplaatst in de verschillende albums!
Twee jaar geleden heb ik een enkele uitdaging gemaakt.
Vorig jaar mocht ik deze challenge mee hosten en heb alle uitdagingen gemaakt. En ik heb echt grenzen verlegd hierbij. Dingen gemaakt die ik anders nooit gemaakt zou hebben. Al zeg ik het zelf, door de CZC van vorig jaar ben ik enorm gegroeid op het gebied van mixed media en ben dit ook veel leuker gaan vinden dan ik al deed.
Ook dit jaar heb ik weer het geluk dat ik de CZC mee mag hosten.
Achter de schermen zijn we al volop bezig met het uitwerken van de thema's. En ook dit jaar zitten er weer echte uitdagingen voor mij bij!

Mocht je het leuk vinden om met de Craftorij Zomer Challenge 2016 mee te doen, dan kun je je aanmelden bij deze pagina.

Het is echt niet de bedoeling om alle 61 uitdagingen te maken, je maakt gewoon de uitdagingen die je leuk vindt en wanneer je tijd hebt.
Maar het mag natuurlijk wel om al die uitdagingen te maken.

Geen opmerkingen: