Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 14 mei 2016

Opwarmer Craftorij Zomer Challenge 2016.

Vanavond is de eerste opwarmer voor de Craftorij Zomer Challenge 2016 geplaatst.
Het thema voor deze opwarmer is: maak een kaart in je favoriete kleur.
Het zal jullie vast niet verbazen dat mijn favoriete kleur (aqua)blauw is.
Dit is mijn uitwerking van de opdracht.
Wil je ook 2 maanden lang een leuke uitdaging maken en veel inspiratie van anderen zien, meld je dan aan bij de facebookpagina van de Craftorij Zomer hallenge 2016.

1 opmerking:

Wiebine zei

en zo kom ik via de Craftorij Zomer Challenge 2016 weer op jou blog terecht (hi, hi) ik heb jaren geleden jou blog al eens ontdekt. Nu ik met de Craftorij Zomer Challenge mee wil doen, kwam ik jou naam tegen en ben ik gaan googlen, wat leuk zeg.
Mooi kaartje heb je gemaakt zeg en een prachtige kleur is je favoriete kleur.
Die tekst 'to be continued' is dat een stempel?
groetjes,
Wiebine