Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 6 mei 2016

Designteam Craftorij.

In de laatste nieuwsbrief van De Craftorij was onderstaande tekst te lezen:

Nieuwe Design Teamleden!
Ons Design Team is groeiende! Wij hebben er sinds kort twee bijzonder enthousiaste leden bij gekregen.
Een warm welkom voor Linda Derlagen en Hanny Röttjers!

Beide dames draaien al volop mee en werken achter de schermen hard aan bijvoorbeeld De Craftorij Zomer Challenge en natuurlijk workshops.

Linda Derlagen
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn: Planners in allerlei soorten en maten zijn HOT!
Linda Derlagen is er gek op en gaat ons wegwijs maken in de wondere wereld van de Planner! Zet alvast de datum zaterdag 11 juni in je agenda, want dat is een dag waar je bij wil zijn! Er volgt nog een nieuwsbrief met meer informatie!

Hanny Röttjers
Scrappen verandert, steeds meer zie je de Document Your Life kaartjes.
Hanny kan hier goed mee overweg en maakt zelfs haar eigen prachtige kaartjes!
Wil jij ook leren hoe je dit kan doen en van Hanny de tips en trucs horen?
Kom dan mee doen met haar workshop op zaterdag 4 juni!


Jippie, ik vind het ontzettend leuk dat ik het gezellige designteam van de Craftorij mag gaan versterken.
Ik heb er zin in om anderen te enthousiasmeren voor deze geweldige hobby en ben blij dat ik deze kans gekregen heb!
Wie weet, kom ik jullie, bloglezers, binnenkort tegen bij de Craftorij.

Geen opmerkingen: