Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 21 mei 2016

Deze pagina's heb ik nog niet laten zien ontdekte ik.

Al eerder heb ik laten zien dat ik het erg leuk vind om mijn eigen PL kaarten te maken.
In dit vakantiealbum wil ik geen dessinpapier gebruiken, maar alleen maar zelf gekleurd papier en zelf gemaakte PL kaartjes gaan gebruiken.
Al eerder heb ik pagina's uit dit album laten zien, maar ik ontdekte dat ik de eerste 2 pagina's nog niet heb laten zien.
Dit zijn tevens voorbeeldkaartjes om tijdens mijn workshop te laten zien hoe je je eigen PL kaarten kunt maken en daar een geheel in kunt krijgen.



In deze vakantie zijn we ook in het voormalig concentratiekamp Bergen Belsen geweest.
De sfeer die daar hing, het verdriet dat dit bij mij opwekte, de rillingen die over mijn rug liepen, het ongeloof dat dit ooit gebeurd is, maakte dat ik me daar niet prettig voelde. Er schijnt nog een museum te zijn, maar ik had geen puf meer om dat te bekijken.
Het rondlopen over het terrein had al genoeg bij me losgemaakt.
De foto's van dit bezoek heb ik ook in dit album verwerkt.
Omdat het gehele album in vrolijke kleuren gemaakt wordt, wilde ik niet afwijken van dit kleurenschema, maar de pagina toch ingetogen houden. De journaling op deze pagina vond ik belangrijk. Maar het gevoel dat ik die dag daar in Bergen Belsen had, kan ik niet in woorden bevatten....

,

Geen opmerkingen: