Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 2 april 2022

Workshop Art Journal.

Hallo bloglezers.

Het is zo fijn dat er weer workshops gegeven mogen worden. Wat heb ik dit gemist.

Zaterdag 14 mei ben ik bij Noor en Zo in Waspik te vinden om een workshop Art Journaling
te gaan geven. Deze dag worden er 2 pagina's gemaakt. Op de ene pagina gaan we met diverse inkten werken en op de andere pagina met verf.


Je kunt deze projecten maken in je eigen Art Journal, maar je kunt ook werken op losse vellen zodat je deze achtergronden kunt gebruiken voor het maken van kaarten, labels e.d.

Mocht je zin hebben in een gezellige creatieve dag met ook nog eens een lekkere lunch daarbij, hier kun je meer informatie over deze workshop vinden:

Workshop Art Journal met Hanny

 Op het moment dat ik dit bericht plaats, zijn er nog 2 plaatsen vrij voor deze workshop.
Wie weet zie ik je op zaterdag 14 mei.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: