Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 4 januari 2022

Rainbowdays bij Pronty Crafts.

Hallo bloglezers.

De Britse psycholoog Cliff Arnall bedacht in 2005 via een wetenschappelijk verantwoorde formule de Blue Monday, in Nederland ook wel deprimaandag genoemd.
Deze maandag zou volgens hem de dag zijn waarop mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen. Het uitvoeren van goede voornemens is dan inmiddels al mislukt. De vakanties zijn nog ver weg, de dagen zijn nog donker enz.
Dit jaar valt Blue Monday op maandag 17 januari.


Het designteam van Pronty heeft besloten om juist die blauwe maandag te veranderen in een positieve dag!
Vanaf blauwe maandag 17 januari gaan we er 8 dagen lang een kleurrijk feestje van maken!

Op de facebookgroep van Pronty Crafts and Friends laten we 8 dagen lang een uitwerking zien waarbij de kleuren van de regenboog het uitgangspunt zijn. In onze uitleg is te zien hoe we onze creaties gemaakt hebben. Op deze manier willen we jullie inspireren om ook even lekker creatief te zijn.
Hoe jullie een bepaalde kleur als uitgangspunt gebruiken, maakt helemaal niet uit. Je mag de geplaatste tutorial volgen, maar je mag ook compleet iets anders bedenken. Als de kleur van de dag maar op een of andere manier terugkomt. Je kunt een quote gebruiken met de bewuste kleur, een foto gebruiken waar deze kleur in terugkomt. Alles is gewoon goed. Je bent hierbij niet verplicht om materialen van Pronty te gebruiken.
Kom dus maar op met jullie uitwerkingen. 

Om de berichten rondom deze Rainbowdays gemakkelijk terug te kunnen vinden gebruiken we hierbij de #rainbowdaysprontycrafts. Zet deze # dus ook bij je eigen geplaatste bericht.
Maar ....... we maken het nog leuker.
Niet alleen het meedoen is al leuk. Onder de mensen die binnen een periode van 14 dagen (vanaf 17 januari) minstens 2x een inzending geplaatst hebben, verloten we random ook nog eens 2x een give away!

Doe mee met Rainbow-days en geef Blue Monday geen kans!


Geen opmerkingen: