Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 15 maart 2020

Deel en win actie Dutch Doobadoo.

Hallo allemaal.

Hebben jullie al de gave "deel en win actie" gezien op de 
Dutch Doobadoo mixed media facebookpagina waarbij je deze set masks kunt winnen?



De reden van deze weggeefactie is dat de
 mixed media collecties van Dutch Doobadoo
verder uitgebreid gaat worden.
En jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik daar erg blij van word.
 Vanaf nu zal iedere eerste donderdag van de maand
een nieuwe mixed media collectie in de winkels liggen.
Hiermee wordt op donderdag 2 april gestart.
En nog meer nieuws: naast het Dutch Doobadoo kaartenmaak Design Team
is er nu ook een Mixed Media Design Team opgezet.
En wat bof ik toch dat ik daar weer een teamlid van mag zijn!
En ik kan jullie nu al vertellen, er komt veel gaafs aan.

Mocht je je nog niet aangemeld hebben bij de Dutch Doobadoo mixed media
facebookpagina en kans willen maken op deze prijs,
je kunt je aanmelden.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: