Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 27 april 2023

Een mini workshop bij Noor en Zo.

Goedemorgen allemaal.

Het zonnetje schijnt.
Achter het glas is het nu heerlijk.....
Allemaal een fijne Koningsdag gewenst.

Zaterdag 6 mei ben ik weer bij Noor en Zo in Waspik.
Daar ga ik 3x een mini workshop geven.
Deze mini workshops zijn in tijdsblokken gepland.

10.00 - 11.30 uur
12.30 - 14.00 uur
14.30 - 16.00 uur

Je kunt je opgeven voor een van deze tijdsblokken door te bellen naar (0416) 74 32 00 of te emailen naar info@noorenzo.com.
Let op: VOL = VOL!
(Per blok is er plaats voor 6 personen)

Aanschuiven op de dag zelf mag ook indien er plaats is.

In deze mini workshop ga je met o.a. acrylverf 2 verschillende achtergronden maken.

Deze achtergrondjes kun je gebruiken om een label, een kaart, een planner pagina, een art journal pagina o.i.d. mee te gaan maken.
In deze anderhalf uur maken we een begin hiermee.

Meer informatie kun je vinden op de website van Noor en Zo


Wie weet ga ik je op 6 mei zien.
Ik heb er weer zin in.

Fijne dag allemaal.
Groeten Hanny.

1 opmerking:

Monique zei

Ik kan niet maar anders had ik de rit van 2,5 uur wel voor over.
Prachtige creaties heb je gemaakt Hanny.
Ik hoop dat veel mensen zich opgeven.
Liefs Monique