Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 2 april 2023

Een voorraad labels.

 Hallo.

Het hebben van een voorraadje labels is altijd handig. Het is verstandig om die voorraad ook op peil te houden. En dat heb ik gedaan.


Het maken van een label hoeft niet veel tijd te kosten.
Met hetgeen op mijn hobbytafel ligt, is dit vaak snel gemaakt.


Basis voor deze label is dit teststrookje waarop ik Lindy's pigmentpoeders uitgeprobeerd heb.




Met de mask Elena uit de nieuwste Dutch Doobadoo collectie heb ik op de achtergrond met gele Distress inkt het motief aangebracht.

En met wat er op dat moment op mijn hobbytafel lag, heb ik de tag verder afgemaakt.
Omdat er op de afgeronde tag en op de wijzerplaat een blauwe kleur zat, heb ik nog even met blauw op mijn tag gespetterd.

Het motief op de afgeronde tag is gemaakt met de zwarte structuurpasta van Dutch Doobadoo.

Deze tag heb ik (dankzij de materialen op mijn hobbytafel) in 6 minuten tijd gemaakt.

Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Fijne dag verder en tot een volgende keer.

Groeten Hanny.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi label en ja altijd handig voorraad.
soms met restjes of probeersels de leukste resultaten.
gr Alma