Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 15 april 2023

Heerlijke kliekjes.

Hallo bloglezers.

Tadaaaaa!
Dutch Doobadoo is gestart met het uitgeven van een planner lijn en de eerste collectie ligt nu in de winkels. Hier word ik erg blij van want ik ben een fan van Dutch Doobadoo en ik ben een fan van planners.
Een top match dus in mijn ogen.



In deze collectie zit deze keer chipboard, tekststickers, mijn favoriete paper art stuc tape (deze keer in het zwart). Verder zitten er 3 verschillende masks in deze collectie en een gave zwart/wit papierset.

Zoals je op bovenstaande foto kunt zien wordt er op instagram een complete collectie verloot. Ga even naar mijn instagram pagina voor de voorwaarden van deze actie.


Met diverse materialen uit deze nieuwe collectie (mask, paper art stuc tape en een lettersticker) heb ik een art journal pagina gemaakt.
Mocht je mijn creaties vaker bekijken, dan weet je dat ik het enorm leuk vind om allerlei restmateriaal te verwerken op mijn art journal pagina's. En dat heb ik ook deze keer weer gebruikt om het cluster dat je op deze pagina ziet te kunnen maken. Dit lag er allemaal nog, klaar voor gebruik. En dan ben ik weer blij dat ik dat kleine strookje papier waarop ik ooit rood/wit/zwarte streepjes getekend heb nog had liggen en dat knallende strookje met roze papier ook weer tussen mijn restmateriaal zag liggen. Dit paste weer perfect bij het frame, de pijl, de wereldbol en het takje.


Nadat ik het aquarelpapier op maat gesneden heb, heb ik de nieuwe mask met de cijfers op het papier gelegd en ben er met een nat penseel en de Derwent Inktense watercolors overheen gegaan.
Doordat het penseel goed nat was, is de verf gedeeltelijk onder mijn mask doorgelopen. Maar dit was nu juist mijn bedoeling.


Toen de verf droog was (en dus watervast) heb ik nogmaals de mask met de cijfers op dezelfde plaats op het papier gelegd en heb deze keer de Oxide inkt gebruikt.
Nog wat spetteren erbij met de Oxide inkt en mijn achtergrond was klaar.

Een pagina die niet moeilijk te maken is, maar mij weer de tijd gaf om even heerlijk met mijn handen bezig te zijn.

Mocht je kans willen maken op de giveaway. Ga dan naar mijn instagram pagina.
Vanaf daar kun je ook de linken vinden naar de mede designteamleden die ook allerlei gaafs met deze nieuwe materialen gemaakt hebben.

Bedankt weer voor je bezoek hier, fijne dag verder.
Groeten Hanny.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat mooi weer. wat een leuk idee hoe je bent begonnen met de cijfer mask, wil ik graag een keer proberen
gr Alma