Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 21 december 2023

Nog een aantal kerstkaarten.

Goedemiddag.

Ook dit jaar bracht ik weer een aantal kerstkaarten naar het bejaardenhuis. Met de vraag of ze deze kaarten aan mensen wilden geven voor wie deze dagen moeilijk. Mijn ervaring is dat ze in het bejaardenhuis heel goed weten welke mensen ze blij maken met een kerstkaart.
Gisteren had ik al een aantal kaarten gebracht, maar omdat ik nog dit leuke pakket had liggen van 'Dear Santa, Knippen en plakken met Jaap' besloot ik om nog een aantal kaarten te maken en af te geven.


Ook het stansvel labels gebruikte ik bij deze kaarten.


Met wat stansen en het papier uit de Dear Santa set maakte ik deze kaarten.
Langs de randen van de kaarten heb ik gesso gebruikt.


Dutch Doobadoo heeft diverse tekenmallen die leuk zijn om te gebruiken.
De Fold Card Oval mal die ik voor deze kaart gebruikt heb heeft nummer  470.784.288.
In de Dear Santa set zitten ook tekststrookjes. Hier zie je zo'n strookje terug op de kaart.


Op mijn hobbytafel had ik nog wat stansjes van kerstboompjes liggen die over waren bij het maken van andere kerstkaarten.

Mocht ik je op een idee brengen om ook wat kaarten af te geven bij een zorginstelling of bejaardenhuis.
Dit is de tekst die ik binnenin de kaarten schreef:
Hier een warme kerstgroet voor u
want ik sta er even bij stil
dat ik u het allerbeste wensen wil.

En op de envelop heb ik geschreven: voor u.

Dit was weer mijn blogbericht voor vandaag.

Fijne dag verder, groeten Hanny.

1 opmerking:

Diny zei

wat een super leuke serie is dit Hanny!
Groetjes Diny