Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 26 maart 2022

Bloghop nieuwe collectie Dutch Doobadoo.

 Hallo bloglezers.

Vandaag is het weer tijd voor een blogbericht met de nieuwe Dutch Doobadoo collectie.
Een collectie die weer op meerdere manieren te gebruiken is en voor veel creatief plezier gaat zorgen.


In deze bloghop laten we jullie weer zien wat wij, als designteam van Dutch Doobadoo, gemaakt hebben met deze nieuwe collectie. Je hebt in deze bloghop al ontdekt dat de mogelijkheden zeer divers zijn.


In de sneak peek op het Dutch Doobadoo blog heb je al kunnen zien dat ik de Mask Art Slimline Grunge voor mijn kaart gebruikt heb.
In dit blogbericht laat ik m.b.v. foto's zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.



Met een Carlijn Design stans heb ik de basis voor deze kaart uitgestanst.
Met de Grunge Slimline Mask en structuurpasta heb ik het patroon op het papier gemaakt.


Hierna heb ik de slimline mask van het papier gehaald en met een blauwe Ranger distress oxide spray en met een roze Dylusions ink spray het kaartje gekleurd.


Omdat ik de spetters iets te overheersend vond, heb ik de mask terug gelegd op het papier en met een vochtig doekje weer iets van de inkt weggeveegd.


Met dit als resultaat.


Hierna heb ik de kaart verder afgemaakt met wat stansen, het leuke slimline papier uit deze collectie, een ingekleurde stempelafdruk van een bloem, een stukje tule en de Paper Art klok van Dutch Doobadoo.


Het was weer heerlijk om met deze kaart bezig te zijn. En er ligt weer een kaart klaar om te gaan versturen.
Je bent nu aan het einde van deze bloghop gekomen.
Leuk dat je weer bij deze bloghop kwam kijken.

Als laatste kun je weer opnieuw terug gaan naar het Dutch Doobadoo blog.
We zouden het leuk vinden als je daar aan het einde van deze bloghop ook een reactie achterlaat.

Groeten Hanny.

7 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig met de nieuwe mask stencils! Groetjes Betha

Riet 52 zei

Wat is dit ook mooi gedaan….ik vind het super……

carin huijben zei

Mooie kaart en mooie kleuren. Ik ga me er nu toch ook echt eens aan wagen om achtergrondjes te maken😊

marian zei

Prachtige kleuren heb je gebruikt op die mooie nieuwe mask stencils. Een prachtige slim-line kaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

vercyn zei

Wat een leuke kaart, leuke mask mallen zijn dit en mooie kleuren heb je gebruikt.

roelie zei

Gaaf ook op deze manier mix media kaartje heel mooi die kleuren ook

Vicky zei

Fijn dat je uitleg erbij hebt gezet, ga er ook eens mee aan de slag. Leuke kaart!