Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 20 maart 2022

The 100 Day project.

Hallo bloglezers.

Vandaag wil ik jullie weer een aantal creaties laten zien die ik voor het 100 Day Project gemaakt heb.


Dag 29.
Wat is deze tulpenstans toch ontzettend gaaf.
Een eenvoudige uitwerking, maar door het achtergrondkaartje, de tulpenstans en de stans van de borduurring een super geheel geworden vind ik zelf. Meer was er niet nodig.


Dag 28.
Bijna was ik de verfstrip vergeten. Vandaar deze keer maar een klein stukje van de verfstrip, want de creatie was al op het papier geplakt....


Dag 27.
Het stukje vellum dat achter deze creatie uitsteekt, is met witte verf en witte inkt bewerkt.


Dag 26.
Heerlijk dat kampeergevoel.


Dag 25.
Het basiskaartje was deze keer een restje met alcoholinkt op Yupo papier.


Dag 24.
Roze, oranje en (aqua) blauw vind ik een erg mooie kleurencombinatie.

Dit zijn voor dit moment de creaties die ik jullie laat zien.
Er volgen er nog meer want dit is veel te leuk om mee bezig te zijn.

Geniet van het creatief bezig zijn!
Groeten Hanny.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

hallo,
het ziet er weer superleuk uit deze creaties.
ben benieuwd naar de volgenden.
groetjes Alma