Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 26 februari 2022

100 Days project dag 9 en 13.

 Hallo bloglezers.

Helaas is het me slechts 9 dagen achter elkaar gelukt om iedere dag even creatief te zijn.
Dag 10, 11 en 12 van deze #the100dayproject ontbreken.
Nu kan ik 3 dingen doen.
Stoppen met deze challenge want ik heb het niet gered om iedere dag mee te doen.
Dag 10. 11 en 12 alsnog gaan maken.
Verder gaan met dag 13 en dat laten wat zo is.

En dat ga ik dus doen. De overgeslagen dagen ga ik niet inhalen, want dat is voor mijn gevoel niet het idee van deze challenge. En het is te leuk om hiermee te stoppen. Ik ga dus verder met het maken van dit soort kleine projecten wanneer ik kan en realiseer me dat er dagen zullen zijn waarop ik het creatief zijn over zal slaan. Maar die extra momenten die ik door deze challenge wel even tijd heb genomen om creatief te zijn, dat zijn gewoon de creatieve bonus momenten.


Dit is mijn creatie die ik op dag 9 gemaakt heb. Hierbij heb ik een cupcake papiertje en een aantal uitgeknipte stempelafdrukken gebruikt.


Dit is de creatie voor dag 13.
Hierbij heb ik ingekleurde stempelafdrukken gebruikt die ik nog had liggen. Ik heb nog getwijfeld of ik iets toe zou voegen, maar de eenvoud zoals het nu is vind ik mooi.

Op naar nummer 14 van deze challenge.

Groeten Hanny.


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

top, je hebt in ieder geval wel meegedaan, je bent lekker creatief bezig geweest... gewoon doorgaan en zien wat lukt.
groetjes Alma
ps ik vind je kleine projectjes erg leuk!!