Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 27 februari 2022

Dag 14 van de 100 Project Days

Hallo bloglezers

Hebben jullie ook graag een voorraadje klaar liggen om te kunnen gebruiken?
Ik wel, zoals jullie inmiddels al wel zullen weten.
Daarom heb ik een vel vellum bewerkt met witte verf, witte inkt en met de Pronty stencils (stencil Crosses nr. 470.803.087 en Squares nr. 470.801.060).
Handig om er zo een stukje vanaf te kunnen scheuren en te gebruiken.



Hier zie je een stukje van het vellum tevoorschijn komen.


Voor dag 14 van The 100 Days Project heb ik allerlei stash verzameld om te kunnen gebruiken om mijn creatie mee te gaan maken. Hierbij is de kleur meestal bepalend.


Niet alle materialen die ik gepakt had, heb ik gebruikt. Wat ik denk ik nog wel ga doen nu ik deze foto zo hier zie, is wat witte spetters toevoegen.


En zoals je ziet, waren die spetters een goed idee.

Op naar dag 15.

Groeten Hanny.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

goh wat een goed idee om met vellum een pagina te maken, leuk
je hebt er weer wat leuks van gemaakt
groet Alma