Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 21 augustus 2022

Wat een geweldig mooie kleurencombinatie.

Goedemiddag.

Een tijdje geleden plaatste ik het blogbericht 'doelbewust kliederen'. Via deze link kun je dit bericht bekijken.

In dit blogbericht legde ik uit hoe ik een achtergrond op A4 formaat maakte.
Zojuist heb ik het laatste project met deze achtergrond gemaakt.





Deze achtergrond heb ik gebruikt voor het maken van een kaart. Deze kaart heb ik in het al eerder genoemde blogbericht beschreven.


Met deze achtergrond heb ik een kleine art journal pagina gemaakt. Ook hiervan kun je de beschrijving vinden in het al eerder genoemde blogbericht.


En toen had ik net niet meer voldoende papier over voor nog een kaart. Daarom heb ik voor de voorkant van deze kaart nog maar een stukje papier bijgekleurd.


Voor het maken van deze laatste kaart heb ik de Card Art Ticket gebruikt (art.nr. 470.713.667).


Deze kleuren inkt zo bij elkaar vind ik zo mooi, dat ik er nog een kaart mee gemaakt heb.




Dit zijn de 3 Cadence mix media sprays die ik hierbij gebruikt heb.
Daarna heb ik met een blending tool, mask en de Cadence Distress Paste de cijfers aangebracht op deze achtergrond.



Omdat ik de achtergrond zo nog te saai vond heb ik Cadence Reliëf Pasta in koperkleur gebruikt om wat kleine accentjes aan te brengen.



Het chipboard dat je op deze kaart ziet, gebruik ik vaker omdat ik dit zo leuk vind om te gebruiken.


Ook deze stickers zijn super handig om bij het maken van kaarten te gebruiken.


Het is heerlijk om zo bezig te zijn.

Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Tot een volgende keer.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: