Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 18 augustus 2022

Een nieuwe collectie van Pronty Crafts.

Hallo bloglezers.

Eindelijk mogen Monique Eding en ik jullie laten zien waar we een tijd geleden druk mee bezig waren, het samenstellen van een nieuwe collectie voor Pronty Crafts.

Monique en ik hebben goed nagedacht en overlegd waar wij blij van zouden worden en dit wordt nu uitgebracht.
Dit was zo ontzettend leuk om te doen.

Een idee dat ik al 3 jaar lang in mijn hoofd had, maar nergens verkrijgbaar was, heb ik nu gewoon in mijn handen en kunnen gebruiken om wat mee te maken!!!!
Hoe onvoorstelbaar is dat?

Monique laat in een live zien wat deze nieuwe collectie is. Mocht je het leuk vinden om dit te zien, dan kun je het filmpje bekijken via deze link.
Eind augustus is deze nieuwe Pronty Crafts collectie verkrijgbaar.

Op de foto zie je mijn grote wens, pijpleidingen.....



Ik ben heel benieuwd of jullie ook zo blij gaan worden van deze nieuwe collectie.

Geniet van het creatief zijn, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: