Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 11 februari 2024

Er komen weer 2 workshops aan.

 Goedemorgen.

Het is zo ontzettend leuk om mensen een gezellige dag te bezorgen waarbij ze volop genieten van hetgeen ze mee bezig zijn.

En dat gaat weer gebeuren.


Zaterdag 2 maart zijn Natalie van Zuuren en ik bij Noor en Zo in Waspik en geven daar de al weer 4e Planner Retreat. Deze dag ga je bij ons allebei een workshop volgen, krijg je een lekkere lunch, koffie/thee met wat lekkers erbij en heel veel enthousiasme en gezelligheid.
De workshop is Planner Retreat genoemd omdat je de pagina's die je maakt kunt verzamelen in je planner. Maar je kunt met de aangeboden technieken ook een art journal pagina of een achtergrond voor kaarten maken. Wil je een foto toevoegen aan deze pagina's? Ook dat is geen probleem.

Wat je deze zaterdag gaat doen bij ons allebei is compleet anders, maar ik weet zeker dat je de aangeboden technieken veel vaker zult gaan gebruiken.

Op bovenstaande foto is een sneak te zien van wat je in mijn workshop gaat doen.


Hier een sneak van hetgeen je bij Natalie aangeboden krijgt.
Zoals je ziet, iets compleet anders.



En de tweede workshop die ik bij Noor en Zo ga geven is een mixed media workshop.
Deze workshop ga ik op zaterdag 23 maart geven.
Ook deze dag krijg je weer een heerlijke lunch en koffie of thee met wat lekkers erbij.
In deze workshop ga je met diverse mixed media materialen en technieken aan de gang.
Aan het eind van de dag bundelen we hetgeen je gemaakt hebt en ga je met een mini albumpje boordevol inspiratie naar huis. Als je liever met de gemaakte creaties kaarten wilt maken, of deze in een art journal toevoegen, dan is dat natuurlijk geen probleem.

Op bovenstaande foto zie je vermoed ik een aantal creaties die je wellicht herkennen zult.
Dat klopt. Deze workshop zit al wel grotendeels in mijn hoofd, maar mijn handen hebben nog geen tijd gehad om dit uit te werken. Daar heb ik, hoop ik, komende week de tijd voor.
De foto geeft een idee van wat je in deze workshop verwachten kunt.
De foto's van de definitieve uitwerking van de workshop zal ik nog plaatsen zodra dit af is.

Voor nu wens ik jullie een fijne dag verder.
Mocht je carnaval gaan vieren, alaaf!

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: