Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 3 februari 2024

Planner retreat 4.

Goedenavond.

Omdat het iedere keer zo gezellig is, zijn Natalie van Zuuren en ik zaterdag 2 maart weer bij Noor en Zo in Waspik te vinden met de 4e Planner Retreat.
Die dag krijg je van ons allebei weer een nieuwe, maar compleet andere workshop aangeboden, waarbij je planner pagina's gaat maken. De technieken die we beiden hierbij aanbieden zijn ook geschikt om te gebruiken voor het maken van achtergronden bij allerlei andere creaties.


Eerlijk gezegd kon ik na het maken van het voorbeeld voor deze workshop niet stoppen met het maken van de achtergronden met de techniek die ik jullie deze dag ga aanbieden. Hier wil ik nog veel meer mee gaan doen dan alleen planner pagina's mee maken.
Naast de gezelligheid krijg je ook nog een heerlijke lunch en iets lekkers bij de koffie/thee. Deze keer is de groep iets kleiner, dus als je graag erbij bent geef je dan hier op via deze link
We zien je graag!

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: