Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 1 februari 2024

Een planner pagina met de collectie Wild Flowers.

Goedenavond


 Dutch Doobadoo heeft een nieuwe Dream Plan Do collectie uitgebracht.
Elementen uit deze collectie heb ik gebruikt bij het maken van deze planner pagina.



Een van de stencils uit deze collectie heb ik gebruikt bij het maken van de achtergrond.



Ik heb een klein strookje papier gebruikt en wat losse elementen uit het papier geknipt.
In een papierset zitten 12 vellen, dubbelzijdig bedrukt.


Ook uit het stansvel heb ik onderdelen geknipt.


Bij deze collectie zitten ook letterstickers. Leuk en heel gemakkelijk om te gebruiken.

Het is een mooie frisse set qua kleur. Ook erg geschikt om er kaarten mee te maken.
In de toekomst zie je denk ik nog wel vaker wat hier voorbij komen dat gemaakt is met deze set.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: