Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 21 januari 2023

Oude foto's krijgen een verdiende plek.

 Hallo


Terwijl ik op zoek was naar bepaalde foto's kwam ik tussen mijn verzameling foto's ineens deze 2 foto's tegen. Foto's die al minimaal 55 jaar oud zijn.

Ook al heb ik deze foto's al eens eerder gescrapt (ik vond het toen zonde om de originele foto's te gebruiken en heb een kopie gebruikt destijds), nu besloot ik om wat met de originele foto's te gaan doen. En dat is deze pagina in mijn planner geworden.


De achtergrond heb ik gemaakt met dit stencil, witte stempelinkt en wit embossingpoeder, Inktense watercolors en Distress Oxide inkt.


Verder heb ik bij het maken van deze pagina diverse ECD stansen gebruikt, het mooie ECD papier Bellarose Pink, Distress inkt om de randen van de diverse tags te inkten en een tekststrookje en zwarte gesso van Dutch Doobadoo gebruikt. Met die zwarte gesso ben ik aan het spetteren gegaan.


Deze foto's hebben de plaats gekregen die ze verdienen.
Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: